Anunţ către furnizorii Bayer privind vânzarea către BASF a portofoliului de seminţe

Bayer a anunţat în Octombrie 2017 şi ulterior în Aprilie 2018, vânzarea către BASF a unei părţi importante din portofoliul său de erbicide neselective, incluzând brandurile Liberty®, Basta® şi Finale®, a anumitor produse pentru tratamentul seminţelor şi a erbicidelor pe bază de glifosat vândute în Europa, precum şi a portofoliului de seminţe, incluzând bumbac, rapiţă, soia, grâu, dar şi activităţile conexe de cercetare şi dezvoltare, incluzând 3 proiecte de cercetare în domeniul erbicidelor neselective şi portofoliul de digital farming.

În numele Bayer dorim să vă informăm asupra modului în care această vânzare către BASF – măsură aplicată în urma finalizării procesului de achiziţie a Monsanto – va impacta relaţia de colaborare cu compania pe care o reprezentaţi. Astăzi putem confirma faptul că finalizarea acestei tranzacţii, excepţie făcând transferul portofoliului de seminţe de legume, este aşteptată pentru data de 1 August 2018.

Pentru a susţine continuitatea colaborării dorim să menţinem un flux informaţional constant către furnizorii cu care colaborăm pentru servicii aferente portofoliului ce va fi vândut către BASF. Prin urmare, dorim să împărtăşim cu dumneavoastră următoarele modificari ce vor impacta procesul de comenzi şi facturare.

Finalizare tranzacţie/Perioada de tranziţie

Contractele de bunuri şi servicii, aferente portofoliului menţionat, încheiate de Bayer vor deveni contracte ale BASF după data finalizprii tranzacţiei. Acest aspect a fost comunicat anterior, într-o altă serie de informări.

Toate comenzile deschise transmise de Bayer către companiile reprezentate de dumneavoastră vor fi anulate după momentul finalizării tranzacţiei. Acestea vor fi replasate de către BASF într-un interval de 6-14 zile, respectând aceiaşi termeni şi condiţii. Având în vedere complexitatea acestei schimbări, este de aşteptat ca activitatea operaţională cu Bayer să fie întreruptă. În perioada de tranziţie, tranzacţiile manuale – în afara sistemelor operaţionale – pot fi procesate doar în caz de urgenţă. Pentru aceste tranzacţii urgente, furnizorul va fi contactat direct şi i se vor transmite intrucţiuni verbale sau prin intermediul e-mailului.

Post vânzare

Dupa finalizarea tranzacţiei, toate sistemele electronice pe care le-aţi folosit anterior pentru facturarea Bayer cu referire strictă la portofoliul de seminţe, nu vor mai fi valabile. În acest caz, Bayer vă recomandă să schimbaţi modalitatea de facturare către formatul PDF. Veţi primi o scrisoare de Bun Venit din partea Departamentului de Achiziţii al BASF, care va conţine detalii cu privire la modul în care colaborarea se va desfăşura începând cu Ziua 1.

Vă rugăm să ne susţineţi, ca şi până acum, în continuarea activităţilor aferente portofoliului de seminţe. O informare separată se va realiza pentru comunicarea datei de finalizare a vânzarii portofoliului de seminţe.

În cazul în care aveţi întrebari punctuale în ceea ce priveşte activitatea de achiziţii şi plăţi, vă rugăm să contactaţi persoana de contact din cadrul companiei Bayer.