Dubai Gulfood 2018, un succes pentru Statele Unite ale Americii

Dubai Gulfood 2018, cel mai mare eveniment anual de comercializare a alimentelor și băuturilor din lume, a găzduit mai mult de 5.000 de expozanți din 120 de țări pe o suprafață de120.000 de metri pătrați. Aproximativ 98.000 oamenii, vizitatori și participanți, din peste 193 de țări au fost prezenți, pentru a asista la noile tendințe în produsele alimentare. Gulfood 2018 a prezentat numeroase nume mari în producția de alimente, băuturi și comerț. Au fost chiar și saloane pentru diverse categorii: băuturi, produse lactate, grăsimi și uleiuri, sănătate, cereale, carne și păsări de curte, mâncăruri mondiale și mărci de putere.

161 de expozanți din S.U.A. au raportat vânzări la fața locului de 81 milioane de dolari, cu un proiect estimat de 422 milioane dolari în următorii ani. Acest succes este o dovadă a cererii puternice pentru produsele agricole din SUA produse de consumatori pe tot globul. Unele dintre cele mai populare și inovatoare produse americane din acest an au fost iaurt înghețat, cardamom placat cu aur, năut verde cu humus și carne de vânat cu cajun și nuci, cele mai populare fructe cu coajă lemnoasă, lapte, carne de pui și popcorn.

În plus, Departamentul de Stat al Agriculturii din SUA (USDA) și (FAS) au recrutat 40 potențiali cumpărători de alimente și băuturi din Africa, Asia de Sud și Orientul Mijlociu pentru întâlniri cu exportatorii din S.U.A. în timpul evenimentului.