Lidl inaugurează astăzi 30 aprilie, un magazin nou în Mioveni

Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea unui magazin în oraşul Mioveni, judeţul Argeş, astăzi 30 aprilie, unitatea dispunând şi de o staţie de încărcare pentru automobilele electrice.

Noul magazin din Mioveni are o suprafață de vânzare de aproximativ 1.300 mp și dispune de peste 120 de locuri de parcare, precum și de o stație de încarcare pentru automobilele electrice, unde vor putea fi încărcate două mașini simultan. Orarul de funcționare a magazinului va fi de luni până sâmbătă, între 7:30 și 22:00, iar duminica între 8:00 și 20:00.

 Lidl, parte a grupului Schwarz, are aproximativ 287.000 de angajați, dintre care peste 7.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 260 de magazine și 5 centre logistice.

Lidl a anunţat la începutul anului că va investi 1 miliard de lei în România în 2020, unul dintre cele mai mari bugete comunicate pe piaţa locală până acum.

Compania a deschis patru magazine începând cu luna martie, la Miercurea Ciuc, Blejoi, Iaşi şi Urlaţi.

Totodată, și în noua unitate se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în rețeaua din România. Lidl le recomandă clienților să respecte, în același timp, măsurile individuale de prevenție în timpul cumpărăturilor.

„Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună. Astfel, magazinul Lidl de pe Bulevardul Dacia, Nr. 136 – 138 înlocuiește unitatea aflată pe Bulevardul Dacia, Nr. 11, care s-a închis pe 29 aprilie 2020, deoarece nu mai corespunde standardelor companiei în ceea ce privește sustenabilitatea și experiența pentru clienți. Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Mioveni dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație, ori stația de încărcare pentru automobile electrice”, se precizează în comunicatul companiei.

În noul magazin din Mioveni se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în rețeaua din România.

„Printre acestea se numără montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat, limitarea numărului de clienți care pot intra în același timp în magazin, precum și montarea de dispensere cu soluție dezinfectantă pentru clienți și dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate și obiectelor expuse”, se mai arată în comunicatul Lidl.

În plus, pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, Lidl face o serie de recomandări pentru clienți, publicate atât online, cât și în incinta magazinelor. Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, atingerea doar a fructelor și legumelor pe care doresc să le cumpere și păstrarea distanței recomandate față de alte persoane. Pentru a-i ajuta pe clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată față de cei din jurul lor, și în noul magazin Lidl din Mioveni se găsesc indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.

În același timp, pentru a limita răspândirea noului coronavirus, Lidl face apel la solidaritatea clienților pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităților, cât și măsurile individuale de prevenție în timpul cumpărăturilor.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.