Manifest pentru extracte de calitate: din grijă pentru sănătatea oamenilor

Alevia, compania românească specializată în producția de suplimente alimentare și ceaiuri, își propune să crească gradul de conștientizare atât al consumatorilor, cât și al celorlalți producători față de nevoia de a folosi în producerea suplimentelor alimentare numai extracte din plante de calitate înaltă și lanseaza campania „Manifest pentru extracte de calitate”.

Nevoia unui manifest este susținută de necesitatea de a se discuta în spațiul public despre importanța materiei prime pentru suplimentele alimentare și declararea producătorilor care furnizează materia primă pentru suplimentele alimentare existente în România. Pentru că abia din momentul în care toți producătorii și importatorii suplimentelor alimentare din România vor declara de unde și de la ce companii își procură materia primă se va putea face o evaluare corectă a calității și eficienței suplimentelor alimentare. 

alevia2

Întrucât de calitatea materiei prime folosite depinde întru totul de calitatea suplimentului, Alevia face un apel la susținerea producătorilor de suplimente alimentare în a-și lua angajamentul de a folosi numai materie primă de calitate înaltă. Manifestul este totodată un act de încurajare la adresa consumatorilor pentru a încerca suplimente alimentare noi și pentru a începe o cura îndelungată pe baza lor. Calitatea procesului de producție și modernitatea utilajelor se dovedesc a fi în zadar atât timp cât materia primă este slabă din punct de vedere calitativ. Mai mult, dincolo de substanțele active folosite, de gramaj și de concentrație, calitatea unui produs este dovedită prin efectul pe care îl are asupra organismului uman.

Manifestul lansat de Alevia trage totodată un semnal de alarmă cu privire la consecințele pe care le are producerea de suplimente alimentare slabe și care dăunează în final tuturor producătorilor care activează în această piață întrucât, odată confruntați cu o experiență negativă, consumatorii vor tinde să pună o etichetă întregii piețe de suplimente alimentare.

Alevia militează pentru utilizarea extractului de calitate

Misiunea Alevia pentru importanța calității extractului de plante în producerea suplimentelor alimentare este completată de cea mai recentă campanie manifest lansată de brandul românesc. Având trei componente, TV, online si print, și un buget de 600.000 euro, campania este lansată din preocupare pentru sănătatea consumatorilor de suplimente alimentare și are un caracter de informare a acestora. „Manifest pentru extract de calitate” porneste de la premisa că, dacă toți producătorii folosesc extracte de calitate, atunci produsele își vor face efectul și consumatorii vor avea curajul să încerce produse.

„Consumatorii trebuie să fie informați și trebuie să cunoască cu adevarat puterea pe care o au suplimentele alimentare. Ei trebuie să stie că, dacă un supliment alimentar nu a avut efectul așteptat, atunci ceva este în neregula cu acel produs. Îi încurajăm pe consumatori să se orienteze spre suplimentele alimentare realizate din extracte din plante de calitate și să fie atenți la efectul pe care îl au suplimentele asupra stării lor de sănătate. Rolul producătorilor de suplimente alimentare este să adune în fiecare comprimat forța înmiită a naturii. Noi, toți, avem același scop: să oferim produse care își fac efectul pentru că astfel consumatorii vor fi încrezători în suplimentele alimentare, iar sănătatea lor va avea numai de căștigat”, a declarat Dr. Florin Mitocaru (foto principal), director general Alevia.

Efectul, cea mai bună dovadă a calității unui supliment alimentar

Rolul esențial în calitatea unui supliment îl joacă extractul de plante folosit. Numai extractul din plante pur, va fi cel care va furniza cel mai bun efect asupra sănătății. Pentru produsul Ginkana, Alevia folosește 50kg de frunze pentru a obține 1kg de extract, ceea ce înseamnă că extractul folosit va fi de 50 de ori mai puternic decat planta, iar efectul terapeutic va fi pe măsură.

alevia3

Consumatorii trebuie să știe să recunoască produsele standardizate, în care substanțele active sunt precis dozate și introduse în comprimate. Ginkgo biloba, spre exemplu, se foloseste corect în extract în proporție de 24% ginkgoflavone și 6% lacton terpene.

Alevia folosește doar extract standardizat de calitate înaltă, furnizat de liderul mondial numărul unu, de origine franceză, Naturex. Preocuparea pentru sănătatea consumatorilor și produsele de calitate înaltă stau la baza colaborării de mai bine de 10 ani dintre Alevia și Naturex, care folosește tehnologii superioare și solvenții care nu denaturează materialul vegetal extras. Procesul de producție Alevia este certificat de compania lider Lloyd’s Register, cu sediul în Marea Britanie, cu o reputație îndelungată de integritate, impartialitate și excelență tehnică. 

Analizandu-se comprimatele de Ginkana produse de Alevia și cele produse de alți trei competitori din piață, a reieșit că doar Alevia folosește un extract de calitate. Dintre cei 3 concurenți, doar Concurentul 3 satisface cerințele unui extract de Ginkgo biloba nefiind detectate adaugări artificiale de Rutin, Quercitina sau Kaempferol, însă conținutul de flavonoide nu este conform standardului, neîndeplinind astfel standardele unui supliment alimentar de calitate.

alevia

Despre Alevia

Alevia (www.alevia.com.ro) este o companie românească înființată în 1994, specializată în producția de suplimente alimentare și ceaiuri. Compania produce 140 de tipuri de suplimente nutritive și 60 de sortimente de ceaiuri, disponibile în peste 4.000 de farmacii și magazine din România. Producția se desfășoară în concordanță cu toate cerințele legii pentru fiecare tip de produs. Alevia are implementat sistemul ISO 9001:2008 de la Lloyd’s Register, din Marea Britanie, unul dintre liderii internaționali în domeniul certificării calității.