Raluca Boţan, Syngenta: „Vom continua să dezvoltăm relaţia cu fermierii”

Raluca Boţan,  director de marketing Syngenta a răspuns întrebărilor redactorului nostru cu privire la importanţa marketingului şi comunicării în sectorul de agribusiness, oferind detalii şi despre strategia companiei Syngenta.

Marketingul şi comunicarea pe care Syngenta le promovează în agribusiness reprezintă puntea între nevoile fermierilor şi obiectivele de business ale companiei.

În centrul strategiei noastre se află fermierul şi tot ceea ce dezvoltăm noi la nivel de hibrizi, produse sau marketing vine în întâmpinarea nevoilor fermierilor şi în  adresarea problemelor cu care dumnealor se confruntă. Sursele noastre sunt studiile efectuate de instituţii de profil, presă şi, nu în ultimul rând, sunt informaţiile venite de la colegii din vânzări, care reprezintă o interfaţă între noi şi producătorii agricoli. Având o abordare consultativă, ei ştiu cel mai bine cu ce se confruntă fermierii.

Totodată, obiectivele noastre de business sunt reprezentate de o creştere sustenabilă, de la genetică şi tehnologii de protecţie a plantelor până la soluţii, vorbim de inovaţie. Ne dorim să fim inovatori, ne reinventăm, devenind astfel lider în cât mai multe sectoare.

Un aspect care ne preocupă în mod constant, în calitate de companie care oferă produse şi tehnologii de protecţie a plantelor, este resposabilitata socială. Am implementat programe diverse în această zonă şi un exemplu este că la fiecare eveniment organizat în câmp avem şi o prezentare demonstrativă care vizează bunele practici şi tehnici corecte de aplicare a produselor de protecţie a plantelor”, a menționat directorul de marketing Syngenta.

Despre strategia de dezvoltare a companiei, Raluca Boţan a mai adăugat: ”Şi în următorii ani vom continua să dezvoltăm relaţia cu fermierii, pentru a-i ajuta să fie mai productivi, oferindu-le acces la genetică superioară şi tehnologii pentru protecţia plantelor adaptate nevoilor fiecărei ferme. Vom rămâne parteneri de încredere ai fermierilor, asigurându-le servicii cu valoare adăugată, expertiză şi consultanţă.”