
- Colaborarea reunește Borealis L.A.T, unul dintre cei mai mari furnizori de îngrășăminte din Europa, cu una dintre cele mai avansate platforme de management al fermelor, AgroCity;
- AgroCity va integra acum și aplicația NutriGuide® în platforma sa, printr-un modul dedicat care generează planuri de fertilizare personalizate pentru fiecare fermă;
- Obiectivul acestei noi integrări este de a maximiza producția cu un consum optim de resurse și o eficiență ridicată a costurilor.
AgroCity, startup-ul românesc AgTech și Borealis L.A.T, subsidiară 100% a Borealis, unul dintre cei mai mari producători de îngrășăminte din Europa, au anunțat un parteneriat strategic pentru a integra modulul de planificare a fertilizării Borealis L.A.T în platforma de management al fermelor AgroCity. Borealis L.A.T comercializează și distribuie îngrășăminte și produse tehnice pe bază de azot.
Obiectivul principal este de a ajuta sectorul agricol românesc în procesul său de digitalizare, ceea ce va duce la eficientizarea activităților agricole și rezultate mai bune pentru fermieri. Acest parteneriat inovator reunește expertiza Borealis L.A.T, care are unul dintre cele mai bogate portofolii de îngrășăminte din Europa și un lanț de distribuție bine dezvoltat în Europa, cu AgroCity, una dintre cele mai avansate platforme de management al fermelor din punct de vedere tehnic.
AgroCity oferă deja câteva module pentru a-i ajuta pe fermieri să-și gestioneze mai bine fermele, iar acum va adăuga un nou modul pentru planificarea fertilizării, bazat pe NutriGuide® – soluția digitală oferită de Borealis L.A.T.
NutriGuide® calculează necesarul de elemente nutritive în funcție de consumul specific al plantelor, alege cel mai potrivit produs și oferă o listă de recomandări pentru ca fermierii să poată comanda ușor și rapid îngrășământul necesar, în timp ce AgroCity integrează aceste informații în procesele fermei.
Veronika Ettinger, șeful departamentului de marketing al Borealis LAT și Marius Pașca, directorul general al AgroCity, rezumă avantajul colaborării: “Principalul beneficiu al digitalizării este acela de a aduce claritate totală pentru toate operațiunile din fermă. Necesarul este astfel calculat pe baza nevoilor reale și fermierul prin optimizare poate să atingă producțiile scontate si randamente maxime economic – astfel se creează plus valoare pentru utilizator.
Fermierii vor beneficia enorm de pe urma evoluțiilor digitale din agricultură și, în special, această colaborare le va permite să creeze planuri de fertilizare a culturilor, să simuleze comparații între producția planificată și valoarea estimată a producției și să obțină recomandări privind perioada optimă de fertilizare și rata de aplicare, doar pentru a numi câteva din beneficii.”

Despre Borealis L.A.T
Borealis L.A.T, o subsidiară 100% a Borealis AG, este brațul de distribuție al afacerii cu îngrășăminte Borealis. Compania vinde aproximativ 4 milioane de tone de îngrășăminte și produse tehnice cu azot în fiecare an fermierilor, distribuitorilor și clienților industriali din Europa și din alte părți ale lumii. Cu locuri de producție în centrul unor regiuni agricole importante din Austria, Franța, Țările de Jos și Belgia, Borealis LAT furnizează o gamă completă de îngrășăminte pe bază de azot, îngrășăminte complexe de tip NPK și produse de specialitate, precum și produse tehnice cu azot pentru procese industriale și pentru AdBlue®, lichidul utilizat pentru reducerea emisiilor de noxe provenite de la motoarele diesel.
Despre AgroCity
AgroCity este o platformă de management al fermei care integrează tehnologii moderne pentru a ajuta fermierii să-și îmbunătățească operațiunile. Platforma digitalizează și reunește într-un singur loc toate procesele unei ferme agricole (de la parcele, arende, monitorizare, până la planificarea și realizarea operațiunilor de producție). Această monitorizare în timp real contribuie la o mai bună înțelegere a costurilor suportate pentru fiecare cultură, la reducerea pierderilor și la creșterea productivității.