Eveniment online de lansare a brandului de sămânță Atlas

Joi, 11 iunie 2020 a avut loc, în mediul online, lansarea noului brand de sămânță Atlas, ce aparține companiei Agrii România. Evenimentul, denumit ”Soluțiile Agrii selectate pentru performanță” a fost vizionat de către sute de internauți, precum parteneri, colaboratori, dar și presa de specialitate. Speakerii evenimentului au fost: Monalisa Ungureanu, CEO AGRII România, Roxana Jercan – Category Manager Semințe și Valerian Iștoc – Business Development Director.

Ce este Atlas?

Un brand de semințe inspirat din parteneriatul dintre specialiștii Agrii și fermieri. ATLAS, un brand selectat pentru performanță. Agrii România își propune să aducă în permanență un plus valoare produselor și serviciilor pe care le oferă fermierilor, prin livrarea acestora la momentul optim, atunci când fermierul are nevoie. Compania Agrii România are un portofoliu bogat de produse și servicii, dar și de semințe, însă an de an își îmbogățește portofoliul de soiuri și hibrizi pe care-i dezvoltă exclusiv, selectând pentru fermieri semințe ”înzestrate” cu calități genetice excepționale. ”Viziunea noastră este să fim leaderul ales de către fermieri, în toate canalele de vânzare. Aceasta ne obligă să aducem în portofoliul nostru, soiuri de grâu cu potențial genetic extraordinar, hibrizi de rapiță, porumb și floarea-soarelui performanți, pe care-i testăm în contextul pedo-climatic din România. Nu trebuie să uităm că piața agricolă este într-o continuă schimbare, ca de altfel și nevoile fermierului, fapt pentru care trebuie să fim pregătiți să facem față provocărilor, dar mai ales să facem față așteptărilor fermierilor noștri”, a declarat Monalisa Ungureanu, CEO AGRII România.

De ce ATLAS?

Pentru simplul motiv că este mult mai ușor să ai un brand unic pe piață, care să-ți reprezinte cu succes portofoliul companiei tale de semințe. După cum observați, simbolul vizual al logoului ATLAS exprimă flexibilitate, mișcare și inovație, prin construcția dinamică a celor două linii care se unesc în plan imaginar. Forma rotundă în care sunt înscrise ilustrează rodul parteneriatului cu dumneavoastră. Contribuțiile celor două entități se completează reciproc, devenind un tot unitar. Mai mult decât atât, la intersecția dintre expertiza companiei și efortul susținut al fermierilor se produce performanța în agricultură, așa că cele două linii curbe dispuse în oglindă reprezintă cele două entități care formează Parteneriatul. Ne bucurăm că am reușit, ca pentru campania de toamnă să venim în fața dumneavoastră cu brandul ATLAS, un brand în care cred cu tărie, un brand care cu siguranță își va regăsi un loc bine-meritat pe piața agricolă autohtonă”, a spus Roxana Jercan – Category Manager Semințe.

Soiurile și hibrizii din portofoliul Atlas

Soiurile și hibrizii din portofoliul ATLAS, dar și caracteristicile acestora au fost prezentați de către Valerian Iștoc – Business Development Director, care a expus următoarele:

”Hibridul Cristal, produs de Rapool este un hibrid semi-tardiv, recomandat a se cultiva în toate zonele de cultură din România, mai ales în zonele secetoase. Are o talie robustă, și o răsărire și vigoare bună în toamnă. Se recomandă a se aplica doză normală de fungicid/ regulator de creștere (din stadiul de 5 frunze) în zone secetoase, pentru a încuraja dezvoltarea rădăcinilor.

Hibridul Arizona, produs de Limagrain este un hibrid timpuriu ce are o vigoare foarte bună la pornirea în vegetație. Arizona are o talie înaltă, cu ramificare puternică de la baza plantei. De asemenea, are toleranță la Phoma și un potențial de producție foarte ridicat, de peste 5,2 to/ha.

Soiul de grâu ALHAMBRA, tot al companiei Limagrain este un soi aristat, semi-timpuriu, cu foarte bun potențial de producție. Are precocitate la înspicat extratimpuriu. Plantele sunt de talie medie-înaltă, recomandăm mare atenție la fertilizarea cu azot. Rezistență bună la boli. Recomandat pentru zone aride și secetoase.

Soiul de grâu RGT REFORM, produs de către RAGT, unul dintre cele mai vândute soiuri de grâu din Europa este un soi semi-tardiv, nearistat cu o rezistență bună la boli. Capacitate bună de utilizare a azotului și potențialul de producție este foarte ridicat.

RGT MONTECARLO, un soi de grâu cu un profil fitosanitar foarte bun, aristat, timpuriu, cu rezistență medie spre bună la boli. Are o capacitate foarte bună de utilizare a azotului și un potențial de producție ridicat.

Și ultimul soi pe care vreau să-l aduc în atenție este RGT VENEZIO, un soi bogat, cu genetică nouă. Este un soi aristat, semi-timpuriu, bogat în proteină. Rezistență bună la boli. Are un potențial foarte bun de producție și calități superioare de panificație. Talia plantei este scurtă și are toleranță foarte bună la iernare”.

Evenimentul ”Soluțiile Agrii selectate pentru performanță”s-a dorit a fiopunte de legătură între companie – parteneri – fermieri, cu noutăți privind campania de toamnă 2020, informații despre noul brand de semințe Atlas, un brand creat pentru performanță în agricultură.

ATLAS – selectate pentru performanță!

Despre Agrii România

Reamintim că, Agrii România este noul brand al companiilor Comfert și Redoxim, punând un accent profund pe direcții strategice, dar și pe promovarea valorilor: integritate, inovație, parteneriat, oameni, comunitate. Compania AGRII este numărul 1, și vrea să rămână numărul 1, pe toate segmentele de vânzare ale pieței, reușind să distribuie în toată țara prin cele 25 de puncte logistice, cele 55 de fitofarmacii proprii, cu o amprentă pe mai mult de 1.800.000 ha, și peste 7.000 de fermieri parteneri. Agrii România investește în tehnologia digitală, suport pentru deciziile pe care fermierii trebuie să le ia.