FieldView și Agrisem au anunțat la AgriTechnica o colaborare menită să îmbunătățească conectivitatea și colectarea datelor pentru fermieri în Europa.
FieldView, platforma digitală marca Bayer și Agrisem, compania franceză, lider în proiectarea, producția și vânzarea soluțiilor de agricultură conservativă, au anunțat la AgriTechnica o colaborare menită să îmbunătățească conectivitatea și colectarea datelor pentru fermieri în Europa. Prin acest parteneriat strategic fermierii au acces la instrumente de ultimă generație care permit o mai bună vizibilitate a datelor și pot monitoriza în timp real eficiența lucrărilor de plantat și semănat. Semănătorile și semănătoarele pneumatice marca Agrisem vor avea de acum integrată tehnologia FieldView direct din fabrică, dealer sau fermă prin ISOBUS sau alte formate.
Cei doi inovatori din domeniul agriculturii își unesc forțele pentru a crește valoarea produselor oferite clienților comuni. Fermierii care investesc în semănători sau semănătoare pneumatice Agrisem vor avea acum integrat FieldView odată cu achiziționarea acestora. Fermierii din Franța, Spania, Italia, Germania, Polonia, România, Bulgaria și Ucraina vor beneficia de un abonament FieldView Plus pe o perioadă de un an si Hardware-ul complementar.
Tristan Guilbot, France Digital Farming Business Lead la Bayer: “Viitorul agriculturii se intamplă acum. Suntem mândri să colaborăm cu astfel de companii ambițioase care își propun să redefinească viitorul agriculturii conservative și al tehnologiei de prelucrare a solului minimum till. Parteneriatul nostru este și cu fermierii, împreună cu ei deschidem calea către o agricultură mai durabilă. Fermierii bine informați sunt mai puternici, pregătiți să acționeze eficient și să ia decizii mai inteligente în fermele lor, cu atât mai mult în contextul unor practici agricole inovatoare.”
În prezent, fermierii pot analiza datele agronomice de la distanță, de oriunde și oricând. Ei pot sincroniza hărțile de plantare și semănat pentru a realiza performanța fermei, și de a lua decizii eficiente financiar. Soluția digitală preferată de un număr tot mai mare de fermieri, Fieldview, poate înregistra, vizualiza și analiza în mod fluent performanța în timp real, în timpul operatiunilor cu echipamentul Agrisem.
Prin această colaborare, Agrisem ridică compatibilitatea la un nivel superior, furnizând semănători și semănătoare pneumatice pre-echipate cu tehnologia avansată de agricultură de precizie FieldView, inclusiv hardware-ul necesar – care cuprinde FieldView Drive, cabluri și kit-uri de montare. Procesul de integrare este simplificat, iar fermierii trebuie doar să-și conecteze iPad-ul și să se autentifice în contul lor FieldView pentru a beneficia de un abonament gratuit pe o perioadă de un an și asistență personalizată.
Agrisem are în prezent o poziție activă în domeniul agriculturii de precizie, echipamente de semănat și plantat. A obține compatibilitatea tuturor echipamentelor ISOBUS cu FieldView reprezintă un punct cheie în această direcție, si permite fermierilor, operatorilor sau prestatorilor să obțină cel mai bun control asupra utilajelor. Activitățile de cartografiere, crearea de hărți de prescripție, optimizarea ratei de aplicare și luarea deciziilor corecte în funcție de datele înregistrate și istorice vor îmbunătăți randamentul investiției pentru fiecare practică agricolă.
Pierre-Henri Doucet, General Manager Agrisem Conservation Farming: “Lucrăm zilnic pentru fermieri, pentru a le proteja resursele, oferindu-le tehnologii de vârf pentru gestionarea carbonului, optimizarea vieții solului și stabilirea culturilor ideale. Suntem mândri să prezentăm la Agritechnica cele mai recente lansări tehnologice și parteneriatul FieldView – Agrisem. Stația demonstrativă FieldView de la Agritechnica va arăta fermierilor toate funcționalitățile și beneficiile pe care le aduce această colaborare. În cele din urmă, fermierii pot deveni inovatori activi, achiziționând echipamente inteligente integrate cu FieldView direct din fabrică. Un astfel de pachet complet va oferi o soluție ready-to-use pentru a-i introduce în lumea gestionării fermei agricole inteligente. Orice fermier echipat va descoperi un nou spectru de servicii cu asistența la distanță.”
FieldView este produsul emblematic marca Bayer, contribuind direct la consolidarea produselor de agricultură digitală ale companiei. Peste 89 de milioane de hectare de teren sunt abonate FieldView la nivel global, deși a fost lansat inițial doar în Statele Unite. FieldView oferă fermierilor perspectiva înțelegerii datelor din câmpurile lor, astfel încât aceștia să poată lua decizii de operare mai informate pentru a optimiza randamentele, a maximiza eficiența și a reduce riscul. Contactați reprezentantul local Bayer sau vizitați FieldView.com pentru mai multe informații.
Despre Bayer
Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi agricultură. Produsele şi serviciile oferite sunt special concepute pentru a fi în beneficiul oamenilor, contribuind la depăşirea provocărilor uriaşe pe care le presupune o populaţie globală în creştere şi îmbătrânită. Bayer se angajează să impulsioneze dezvoltarea durabilă și să genereze un impact pozitiv asupra afacerilor sale. În același timp, Grupul își propune să-și crească puterea de câștig și să creeze valoare prin inovare și creștere. Marca Bayer reprezintă încredere, fiabilitate și calitate în întreaga lume. În anul fiscal 2022, Grupul avea aproximativ 101,000 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de 50,7 de miliarde Euro. Cheltuielile cu Cercetarea şi Dezvoltarea s-au ridicat la 6,2 miliarde de Euro. Pentru informaţii suplimentare vă invităm să accesaţi www.bayer.com.