Societatea mixtă creată de Bosch și BASF Digital Farming a primit aprobarea autorităților de control

  • O echipă de conducere cu experiență și o nouă companie pregătită pentru creștere
  • Sistemul inteligent de aplicare identifică și gestionează precis buruienile

Joint-venture-ul dintre Bosch și BASF Digital Farming, creat pentru a comercializa și vinde la nivel global tehnologii agricole inteligente dintr-o singură sursă, a primit acum aprobarea de la toate autoritățile relevante de control. Compania a fost înregistrată ca Bosch BASF Smart Farming (BBSF) GmbH.

Această etapă importantă este marcată de faptul că BBSF și-a stabilit sediul central în Köln și a numit doi directori executivi cu experiență, Silvia Cifre Wibrow de la BASF și Florian Gwosdz de la Bosch, pentru a conduce împreună compania. Compania va distribui inițial soluția sa de aplicare inteligentă – Smart Spraying – pe care Bosch și BASF o dezvoltă și o testează, pe piețe din America de Nord, America de Sud și Europa. Soluția sa Intelligent Planting este deja disponibilă pentru comercializare în Brazilia și Argentina și va utiliza în viitorul apropiat, în Brazilia, inteligența agronomică digitală avansată a platformei de optimizare a culturilor xarvio™ a BASF, pentru a îmbunătăți recomandările de semănat în fiecare zonă în funcție de tipul de sol.

Configurare inteligentă care contribuie la creșterea eficienței

Soluția Smart Spraying oferă identificarea și gestionarea automată, în timp real, a buruienilor în pre-emergență („verde-pe-maro”) și post-emergentă („verde-pe-verde”), 24 / 24. Combinând tehnologia avansată a senzorului video al camerei Bosch, cu inteligența agronomică xarvio™, Smart Spraying poate detecta în milisecunde, cu precizie, buruienile din culturile prășitoare și permite aplicarea erbicidului doar acolo unde este necesar. Configurația sa unică susține o utilizare mai eficientă a erbicidului, dovedită prin loturi de testare, care indică o reducere de 70% a volumului erbicidelor folosite. Este posibilă chiar o reducere mai mare a cantității de erbicide utilizate, dar acest lucru depinde de condițiile specifice din câmp și de presiunea buruienilor.

Sprijinirea durabilității și a biodiversității

„Am făcut progrese considerabile în ultimele luni, iar primirea aprobării de la autoritățile de control reprezintă etapă importantă. Am înființat noua companie împreună, am construit noua echipă și am continuat să testăm produsele noastre cu succes, în diferite condiții climatice și cu diferiți producători”, spune Florian Gwosdz, director general Bosch BASF Smart Farming. „Soluția noastră de Smart Spraying continuă să ofere rezultate constant pozitive la teste, ceea ce dovedește în mod clar combinația reușită dintre hardware, software și logica noastră agronomică avansată”.

„Cu Smart Spraying, aducem pe piață o nouă soluție digitală și o nouă abordare a managementului buruienilor – un model de optimizare a volumului care crește profitabilitatea fermelor, printr-o utilizare mai precisă și eficientă a erbicidului”, spune Silvia Cifre Wibrow, director general Bosch BASF Smart Farming. „Capacitatea unică a Smart Spraying de a identifica, decide și aplica erbicidul selectiv, pe baza informațiilor din teren, nu este doar bună din punct de vedere financiar pentru fermieri, ci este bună și pentru mediu, durabilitate și biodiversitate.”

Bosch BASF Smart Farming și-a propus să lanseze soluția Smart Spraying în număr limitat, până la sfârșitul acestui an.

Despre xarvio Digital Farming Solutions – un brand BASF Digital Farming GmbH

xarvio™ Digital Farming Solutions se află în fruntea transformării digitale a agriculturii, optimizând producția culturilor. xarvio™ oferă produse digitale, bazate pe o platformă mondială de model de cultură, care oferă sfaturi agronomice independente, specifice zonei, care permit fermierilor să-și producă culturile în mod eficient și durabil. Produsele xarvio SCOUTING, FIELD MANAGER și HEALTHY FIELDS sunt utilizate de fermieri în peste 100 de țări. xarvio™ FIELD MANAGER este utilizat de 60.000 de fermieri (cu o suprafață totală de peste 7 milioane ha) în 17 țări, iar xarvio™ SCOUTING este utilizat de peste 4 milioane de fermieri și consultanți. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.xarvio.com sau oricare dintre canalele noastre de social media.

Despre divizia BASF Agricultural Solutions

Cu o populație în continuă creștere, lumea devine din ce în ce mai dependentă de capacitatea noastră de a dezvolta o agricultură durabilă și de a păstra un mediu sănătos. Colaborând cu agricultori, profesioniști în agricultură, experți în managementul dăunătorilor și alții, ne asumăm să contribuim la acest lucru. De aceea, investim în cercetare și dezvoltare și într-un portofoliu complex, inclusiv de semințe și trăsături genetice, soluții chimice și biologice pentru protecția culturilor, gestionarea solului, sănătatea plantelor, controlul dăunătorilor și agricultura digitală. Cu echipe de experți în laboratoare, pe câmp, la birou și în unitățile de producție, conectăm gândirea inovatoare și activitatea practică de zi cu zi pentru a crea idei ale lumii reale care funcționează – pentru agricultori, societate și planetă. În 2020, divizia noastră a generat vânzări de 7,66 miliarde de euro. Pentru mai multe informații, vizitați www.agriculture.basf.com sau oricare dintre canalele noastre de social media.

Despre Bosch Group Mobility Solutions

Mobility Solutions este cel mai mare sector de activitate al  Bosch Group.În anul 2020 a înregistrat vânzări de 42.1 miliarde euro, contribuind, astfel, cu un procent de 59% la totalul vânzărilor grupului. Aceste rezultate fac din Bosch Group unul dintre cei mai mari furnizori din industria auto.

Sectorul de afaceri Mobility Solutions oferă o viziune sigură, durabilă și captivantă asupra mobilității și combină expertiza grupului în domeniile personalizării, automatizării, electrificării și conectivității. Rezultatul este oferirea unor soluții integrate de mobilitate clieților săi. Principalele domenii de activitate ale sectorului de afaceri sunt tehnologia de injecție și perifericele grupului de propulsie pentru motoarele cu ardere internă, soluții diverse pentru electrificarea trenului de propulsie, sisteme de siguranță a vehiculelor, asistență pentru șofer și funcții automate, tehnologie pentru infotainment ușor de utilizat, precum și vehicul la vehicul și comunicare vehicul-infrastructură, concepte de atelier de reparații și tehnologie și servicii pentru piața aftermarket auto. Bosch este sinonim cu inovații importante în domeniul auto, precum gestionarea electronică a motorului, sistemul antiderapant ESP și tehnologia diesel common-rail.

Grupul Bosch este lider mondial în domeniul  tehnologiei și serviciilor și are aproximativ 395.000 de asociați în întreaga lume (conform datelor din 31 decembrie 2020). Compania a generat vânzăride 71,5 miliarde de euro în 2020. Operațiunile sale sunt împărțite în patru sectoare de activitate: soluții de mobilitate, tehnologie industrială, bunuri de larg consum și tehnologie pentru energie și construcții.

În calitate de furnizor de IoT de frunte, Bosch oferă soluții inovatoare pentru casele inteligente, Industry 4.0,și mobilitate conectată. Își folosește expertiza în tehnologia senzorilor, software-ului și serviciilor, precum și propriul cloud IoT, pentru a oferi clienților săi soluții conectate, cross-domain, dintr-o singură sursă.Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a facilita viața conectată cu produse și soluții care fie conțin inteligență artificială (AI), fie au fost dezvoltate sau fabricate cu ajutorul său. Bosch îmbunătățește calitatea vieții la nivel mondial cu produse și servicii care sunt inovatoare și suscită entuziasm. Pe scurt, Bosch creează o tehnologie „inventată pentru viață”. Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH și aproximativ 440 de companii, filiale și regionale din aproximativ 60 de țări. Prin includerea partenerilor de vânzări și servicii, rețeaua globală de producție, inginerie și vânzări Bosch acoperă aproape toate țările din lume.Cu cele peste 400 de locații din întreaga lume, Grupul Bosch a fost neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon din primul trimestru al anului 2020. Baza creșterii viitoare a companiei este puterea sa inovatoare.În cele 129 de locații din întreaga lume, Bosch are aproximativ 73.000 de angajați în cercetare și dezvoltare, dintre care aproape 34.000 sunt ingineri software.

Informații suplimentare sunt disponibile online la www.bosch.com, www.iot.bosch.com , www.bosch-press.com , https://twitter.com/BoschPress.