Echipa ADAMA a organizat, astăzi 24 martie, la Crama de Piatră, județul Prahova, evenimentul ”ADAMA Media Event” dedicat presei din România, cu scopul de a prezinta rezultatele anului 2022 și planurile companiei pentru 2023, în contextul actual în care agricultura se confruntă cu multe provocări, dar și oportunități.
Gabriela Vila, Director General ADAMA, a prezentat istoricul companiei, precum și echipa, cea mai ânără din industrie. „Suntem făcuți pentru schimbare și suntem pregătiți să o înfruntăm!”, a subliniat Gabriela Vila, care a atins și subiectul privind „Accelerarea succesului pentru fermieri, distribuitori și echipa ADAMA”.
Programul evenimentului a cuprins mai multe teme și prezentări.
Adrian SÂMBOTIN, Director Comercial ADAMA, a abordat temele: „Parteneriate durabile cu distribuitorii și fermierii”, „Principalele provocări pentru sezonul 2022 – 2023” și „ADAMA CASH+, programul de loializare pentru fermieri”.
Adrian COSOR, Director Marketing ADAMA, a detaliat portofoliul complet pentru protecția eficientă a culturilor, dar și aplicația ADAMA pentru mobil.
Dan MAFTEI, Director Tehnic ADAMA, a vorbit despre Centrul de excelență ADAMA – pregătire superioară pentru parteneriate bazate pe cunoaștere.
Alexandra ALI, Director Omologări ADAMA, a prezentat obiectivele Pactului Ecologic European și Farm to Fork pentru o agricultură sustenabilă, precum și realizările companiei în contextul noilor reglementări la nivel european.
Sever PĂTRĂȘCIOIU, Director Financiar ADAMA, a adus în discuție trendurile macroeconomice și a evidențiat factorii cheie în 2023, cu impact la nivel global în agricultură și în industria de protecție a culturilor.
Alin FLOREA, Director Supply Chain ADAMA, a făcut o prezentare a tabloului de bord 2022 și a estimărilor pentru 2023, subliniind soluțiile companiei pentru o logistică de super-clasă.
”În contextul actual, fermierii și partenerii de business au nevoie la acces rapid, la informații și soluții tehnologice de ultimă generație, la finanțare și sprijin logistic pentru rezultate cât mai bune în afacerile lor agricole. ADAMA România a construit în timp record parteneriate de afaceri durabile, beneficiind de o înțelegere profundă a principalilor factori care animă domeniul agri-business. Specialiștii companiei au reușit să înțeleagă și să anticipeze atât nevoile fermierilor, cât și, la nivel strategic, principalele evoluții și tendințe din acest sector atât de dinamic.
Echipa ADAMA a reușit să-și respecte promisiunea de a oferi fermierilor români soluții adecvate nevoilor lor, produse și servicii eficiente care să le simplifice activitatea și să îi ajute să se dezvolte, în ciuda contextului dificil în care ne aflăm”, a precizat Gabriela Vila, Directorul General al ADAMA Agricultural Solutions România.
La finalul întâlnirii, cei prezenți au fost invitați la un tur de prezentare a Cramei de Piatră și au aflat povestea acesteia de la administratorul Cristi Sandu. Bineînțeles, nu puteau lipsi degustarea de vin și masa de prânz.