Syngenta, întotdeuna #aproapedefermieri

Interviu cu Raluca Boţan, Director de Marketing Seminţe Black Sea, Syngenta

Într-un an atipic, al provocărilor, cum s-au adaptat specialiştii Syngenta la situaţia actuală?

Un aspect este constant pentru Syngenta şi aşa va rămâne indiferent de context. Fermierul este în centrul strategiei şi al tuturor acţiunilor noastre, şi nu facem altceva decât să ne folosim de tehnologia digitală pentru a asculta activ şi comunica.

Echipa de vânzări, respectând toate măsurile de prevenţie, a fost alături de fermieri, fizic, la semănat şi la aplicarea produselor de protecţia plantelor.

Echipele de cercetare-dezvoltare şi tehnic s-au asigurat de continuitatea activităţii de cercetare şi testare, astfel încât să venim în întâmpinarea fermierilor cu noi hibrizi care să reprezinte o soluţie viabilă la provocările cu care se confruntă. 

#Syngentaproud, #aproapedefermieri, #eroiinevazuti definesc toate acţiunile noastre din această perioadă. 

Care sunt noutăţile și soluțiile pregătite fermierilor pentru următoarea perioadă a anului 2020?

Vă invit să urmăriţi pagina de Facebook şi canalul YouTube Syngenta unde vom posta în timp real toate noutăţile în materie de portofoliu şi toate campaniile pe care le vom desfăşura.

Curând vom da startul campaniei pentru culturile de toamnă şi tot ce pot spune este “stay tuned”, fiţi pe recepţie, pentru că vom fi ca întotdeauna #aproapedefermieri.

Cât de importante sunt campaniile de marketing pentru promovarea programelor Syngenta şi care este rolul mass-media în această ecuaţie?

În ziua de azi informația circulă și poate fi accesată extrem de rapid. Mass media este o sursă de informare importantă și un canal de comunicare vital pentru comunicarea de masă.

Campaniile Syngenta țin cont de toate tipologiile de audiență: echipa internă, fermierii cu care avem o relaționare directă, fermierii la care mesajele noastre ajung cu suportul canalelor de media (TV, radio, presă, outdoor, online, social media) și partenerii noștri, distribuitorii.