Carrefour lansează un program care își propune să transforme vinul românesc într-un brand de țară

Vinurile sunt așezate în trei piloni, vinuri regionale de la 26 de crame mici și mijlocii, vinuri exclusive, care se găsesc doar în magazinele Carrefour și cele premium, recunoscute de experții din lumea vinului. „Caii de la Letea Geneza” – Fetească Neagră este un vin din categoria Exclusiv la Carrefour, produs în 2018 de unul dintre producătorii cei mai apreciați din industria vinicolă, Via Viticolă Sarica Niculițel, din regiunea Dobrogei.

Originile Feteștii Negre sunt la fel de vechi că producția vinului pe aceste meleaguri, iar acesta poartă amprenta terroir-ului, reunind cele mai bune expresii ale soiului. Iubitorii de vinuri roșii și nu numai vor avea surpriza de a descoperi un gust proaspăt, cu o aciditate echilibrată. Servit la o temperatură de 12-14 °C, poate fi un companion perfect al serilor de vară, pe malul mării sau acasă. Pentru o experiență completă, acest vin poate fi așezat alături de cârnați uscați de Plescoi sau clătite dobrogene cu carne de pui și sos roșu (un pic) picant. Vinul se poate cumpără din magazinele Carrefour la nivel național sau poate fi comandat online, pe carrefour.ro sau prin aplicația Bringo, din secțiunea Deschidem Vinul Românesc.

Crama care produce vinul, Via Viticolă Sarica Niculițel, a devenit un jucător de referinţa al pieţei romaneşti îmbinând tradiția cu tehnologia modernă. Alături de alte trei crame romanești reputate: Aurelia Visinescu, Domeniul Bogdan și Crama Davino, Via Viticola Sarica Niculițel produce vinuri unice în România, unele create în exclusivitate pentru Carrefour, așa cum este și vinul „Caii de la Letea Geneza” – Fetească Neagră. Tot din această gamă, vinurile „Caii de la Letea Geneza” – Chardonnay și Rosé au fost premiate cu aur la International Wine Contest Bucharest 2020.

Deschidem Vinul Românesc își propune să așeze vinul românesc pe harta internațională a vinurilor, transformandu-l într-un brand de țară. Prin această inițiativă, Carrefour încurajează consumul de produse romanești de calitate la prețuri de retail, susținând, totodată, producătorii și industria vinicolă locală, de care depinde dezvoltarea comunităților.