Domeniile Ostrov au atins o cifră afaceri de 45 milioane lei!

Domeniile Ostrov, unul dintre liderii pieței vinului din România, a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de 45 de milioane de lei, ceea ce reprezintă o creștere de 12 procente față de 2021. După o producție de 9.000.000 litri de vin în 2022, Domeniile Ostrov mențin ritmul de creștere în primul trimestru din 2023.

Compania deține un areal viticol de 1.200 de hectare în județul Constanța, DOC Oltina și IG Terasele Dunării și 200 de hectare viță de vie cu struguri de masă.

”Investițiile în tehnologie și calitatea solului permit brandului Domeniile Ostrov să producă o gamă variată de vinuri pentru toate gusturile. Investițiile masive în tot ce înseamnă Domeniile Ostrov, de la vie la tehnologii de ultimă generație, se ridică la peste 40 de milioane de euro”, arată în comunicatul companiei.

Legio Roze Fetească Neagră, Naiada roze Syrah, Art Folclor roze sunt noile vinuri apărute în 2023. Principalele branduri vândute în rețelele de mari magazine partere: Lidl, Kaufland, Metro, Cora, Auchan, și mai nou din luna mai Carrefour, sunt Gamele Naiada, Vinăria Ostrov, Vin Pelin, Premiat, Noe, Istros.

“Toate vinurile noastre se bucură de aprecierea clienților, dar cele mai căutate sunt roseurile, așa că soiurile de struguri roșii sunt cele care ne-au adus recunoașterea pe piață, atât la vinurile roșii, cât și la roseuri. În plus, noi ne mândrim cu Fetească Neagră, ambasadorul vinurilor românești, este sortimentul cu care am avut cel mai mare succes în ultimul an. Acesta se dezvoltă foarte frumos în arealul din Ostrov și, datorită tehnologiei de vinificație și a priceperii oenologilor, obținem un vin de invidiat”, a transmis Oana Belu.

Achizițiile din zona HORECA au revenit cel puțin la nivelul anului 2019, datorită unei mari forțe de vânzări, a sortimentelor noi de vinuri apărute dar și datorită magazinelor partenere.

”Tot mai multe domenii, au ca angajați muncitori străini, mai ales cei din zona Asiei. Sunt probleme mari cu forța de muncă în România, de aceea singura soluție este recrutarea angajaților străini, iar această problemă o regăsim și în industria vinului. Nici la noi nu a fost încă rezolvată problema forței de muncă, dar încercăm să o rezolvăm cu forța de muncă din străinătate”, a atras atenția Aurel Ștefan, director comercial Domeniile Ostrov.