Astăzi, 6 decembrie 2019, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel a avut loc evenimentul de lansare pe piață a noului brand pentru companiile Comfert și Redoxim: Agrii România.
În urmă cu patru ani, grupul Origin Enterprises PLC a investit în România în două companii în care a crezut cu tărie, Comfert și Redoxim, două modele sănătoase de business, care de-a lungul anilor și-au păstrat promisiunile față de fermieri, investitori și parteneri.
Prin alinierea companiilor Comfert și Redoxim, la brandul Agrii, ne propunem să avem o abordare unitară pentru fermieri, parteneri, clienți, concentrată pe conceptul care stă la baza brandului: inteligență și inovație.
Agrii România își continuă direcțiile strategice și își asumă promovarea valorilor, cu un accent și mai profund pe integritate, parteneriat, oameni, comunitate.
Împreună suntem numărul 1, și vrem să rămânem numărul 1, pe toate segmentele de vânzare ale pieței, reușind să distribuim în toată țara prin cele 25 de puncte logistice și cele 55 de fitofarmacii proprii, și având o amprentă de peste 1.800.000 ha, în 7.000 de fermieri parteneri.
Agricultura în era digitalizării este un subiect care ne preocupă pe toți. Așa că, Agrii România, prin cele două companii Comfert și Redoxim își propune să investească și mai mult în tehnologia digital, suport pentru decizia fermierilor, dar și în producția de semințe și soluții de nutriție, în concordanță cu nevoile clienților noștri.
Agrii România își propune să aducă plusvaloare produselor și serviciilor pe care le oferă fermierilor, prin livrarea acestora la momentul optim.
Respectăm parteneriatele agreate cu furnizorii noștri și aducem împreună cu aceștia pe piața agricolă cele mai performante produse și servicii, tehnologii, pe care le testăm în loturile noastre demonstrative.
Atenția față de angajați rămâne în continuare una dintre preocupările noastre, cu focusare pe performanță și un mediu de lucru sănătos.
Ce înseamnă pentru noi acest nou brand? Înseamnă evoluție, un pas înainte alături de un Grup puternic, centrat pe valori de business sănătoase, care ne oferă avantaje competitive în piață.
Agrii este un brand deja consacrat în Marea Britanie și Polonia, iar odată cu noi, aderă și Ucraina.
Agrii, datorită semnului ”+” încorporat în logo și literele ”i”, similare între ele, simbolizează comunicare, alinierea a două companii, și mai presus de toate o relație importantă și puternică de PARTENERIAT între noi și client.
De asemenea, un element al imaginii de brand Agrii, ”i+i”, pe care-l regăsiți în materialele noastre publicitare reprezintă Agri-Intelligence, competența noastră unică, dar și un mijloc de diferențiere pe piața de agribusiness. Rezultatele noastre bazate pe cercetare și dezvoltare, diseminate de către echipa de specialiști agronomi, reprezintă un alt element definitoriu al Agri-Intelligence.
Așadar, ca furnizor de servicii agronomice, tehnologii performante și sfaturi tehnice, Agrii va combina excelența și inovația cu cele mai recente cercetări, pentru a le oferi fermierilor soluții la provocările agricole de astăzi. Vom valorifica profesionalismul agronomilor noștri pentru a oferi o expertiză și un sprijin inegalabil pentru sisteme agricole durabile și profitabile.
Împreună cu dumneavoastră, clienți, furnizori, fermieri vom evolua, vom reîmprospăta segmentul de piață pe care ne aflăm, vom fi mai puternici pentru o agricultură productivă și competitivă. Agrii, inteligență și inovație!