NATUREVO crede în Schimbare pentru Regenerare!

Echipa Naturevo formată din Mihaela Radu, Director de Marketing, Elena Leaotă, Director de Strategii și Florian Lazăr, Director tehnic, s-a întalnit în data de 31 august, la Hotel Hilton, cu jurnaliștii din agricultură pentru a prezenta soluțiile prin care se poate regenera agricultura.

Discuțiile principale au vizat modificările legislative, dar și prezentarea soluțiilor pe care compania le deține în ceea ce privește schimbările climatice prin regenerare. De asemenea, specialiștii companiei au trecut în revistă și noile produse din portofoliul Naturevo. În cadrul evenimentului a avut loc și extragerea tombolei “Fermierii câștigă cu Naturevo”.


“O națiune care nu are grijă de agricultură, nu are grijă de ea însăși. NATUREVO a început acum mulți ani să se preocupe de sănătatea agriculturii și este evident că a făcut pași importanți în acest sens. Totuși, mai este foarte mult de muncă și acum, mai mult ca niciodată, este momentul să acționăm împreună. Schimbarile climatice pe care NATUREVO le-a prezis de mai mulți ani, acum sunt un fapt și, din păcate, lucrurile nu s-au ameliorat. În ultima perioadă am auzit cu o frecvență remarcabilă de fenomene extreme: seceta de anul trecut din sud-estul României, incendiile de vegetație, inundațiile din România și alte țări, și lista poate continua. Este evident că trebuie să facem ceva, urgent.

Cu această idee în minte, managementul companiei selectează produsele care răspund cel mai bine acestor situații, de cele mai multe ori neprevăzute. De peste 10 ani compania promovează termenul de schimbari climatice ca un fenomen inevitabil. Ne confruntam de ceva timp cu aceste schimbări și se pare ca la nivel mondial agricultura are nevoie de alte practici, alte produse și o altă gândire.

În centrul preocupărilor se află permanent: CALITATEA, OMUL și MEDIUL. Încă de la inființarea companiei, schimbările climatice au fost preocupările de bază ale NATUREVO. Toate soluțiile propuse de-a lungul experienței, au fost gândite astfel încât să răspundă eficient la provocările actuale și viitoare ale fermierilor români. Plecând de la premiza că toți oamenii își doresc starea de bine și o hrană sănătoasă, s-a construit strategia companiei să elaboreze programe tehnologice care sunt în acord cu legile naturii”, a spus Mihaela Radu, Director de Marketing NATUREVO, în deschiderea întâlnirii.

La rândul său, Directorul de Strategii, Elena Leaotă a vorbit despre modificările legislative și despre cele climatice care ne afectează habitatul, în tot ansamblul lui

”Astăzi, fenomenele climatice ne schimbă viața într-un mod uluitor. Nu mai reprezintă o surpriză pentru nimeni schimbările climatice și consecințele lor. Important este ce va face agricultura pentru a continua să existe. Cu titlul de pionier, NATUREVO a gândit conceptul Schimbare pentru Regenerare. Este o muncă colosală pe care trebuie să o facem împreună cu fermierii, pentru că sustenabilitatea agriculturii depinde de acest rezultat. Compania are încredere că fermierii înțeleg că pe lângă ideea de a produce hrană suficientă, la fel de important este modul de obținere, precum și asigurarea perenității producțiilor De Ziua Pământului, compania a lansat sloganul ”Schimbare pentru ReGeNeRARe”, însotit de un nou vizual. Odată cu acestea, s-a marcat o nouă etapă în activitatea companiei și se lucrează intens la dezvoltarea unor programe noi, inovative, acordând o importanță din ce în ce mai mare calității produselor pe care le recomandă fermierilor. Echipa NATUREVO crede cu tărie că în România se poate face o agricultură mai curată, chiar și în contextul unei piețe din ce în ce mai înclinate către a face performanță și profit”, a precizat Elena Leaotă.

Directorul Tehnic, Florian Lazăr a evidențiat soluțiile oferite de NATUREVO, în contextul schimbărilor climatice.

În demersul companiei prin schimbare, un prim pas către ReGeNeRARe constă în menținerea și refacerea calității solului. În acest sens, toate produsele noi care intră în portofoliul companiei, trebui să treacă de acest test. Produsele selectate prezintă garanția calității și a durabilității. Clienții NATUREVO au apreciat întotdeauna calitatea și eficiența produselor din portofoliu. Chiar și în actualele condiții climatice, fermierii din România au remarcat toate produsele noi introduse, printre care menționăm:

Rootip Basic – stimulatorul radicular, un produs creat pentru a stimula apariţia şi dezvoltarea de noi perişori absorbanţi, pentru a garanta absorbţia elementelor nutritive din sol, pentru restructurarea solului. Efectul obţinut este mai bun în privinţa elementelor care sunt absorbite numai prin perişorii absorbanți;

Kerafol – fertilizant pe baza de aminoacizi liberi, un activator de creștere, antistres, ce măreste viteza de diviziune și creștere a celulelor și formarea țesuturilor. Produsul acționeză că un factor de creștere a plantelor și de adaptare la condițiile climatice vitrege;

De asemenea, produsele din gama EVO – Codicevo, Energevo sunt doar o mică parte din produsele de care are nevoie agricultura românească. Acestea sunt disponibile într-o formulare nouă și au la bază tehnologia avansată Stoller. Produsele oferă o nutriție echilibrată plantelor și le face mai rezistente în fața factorilor de stres. În aceste condiții, este evident că produsele din gama NATUREVO îmbină perfect eficacitatea cu profitabilitatea”, a explicat specialistul Florian Lazăr.


Spre finalul evenimentului, compania a premiat 21 de fermieri care au participat la tombola FERMIERII CÂȘTIGĂ CU NATUREVO. Campania a fost valabilă din 15 februarie până în data de 30 iulie 2021. Din numărul mare de taloane eligibile la tombola s-a putut observa interesul mare pe care fermierii îl au pentru produsele NATUREVO.

Alăturați-vă comunitații Naturevo și contribuiți la “Schimbare pentru ReGeNeRARe”! – a fost mesajul transmis de specialiștii NATUREVO.