ROMSILVA  lansează campania „UN COPIL, UN BRĂDUȚ”

Știm cu toții că Sărbătorile de iarnă nu sunt la fel de frumoase fără „braduţul de Crăciun”. Începând din acest an, ROMSILVA va propune o nouă provocare:  -campania «UN COPIL UN „BRADUT”»
Noua campanie își propune responsabilizarea copiilor față de natură, crearea unei legături trainice cu pădurea, educația forestieră prin implicarea acestora în acțiunile de plantare, dar și socializare. În acest demers, părinții, rudele, prietenii sunt invitați să dea o mână de ajutor tuturor copiilor care vor face parte din acțiunea de plantare.

Conceptul Campaniei «UN COPIL UN „BRADUT”» este simplu!
Orice companie, asociație, fundație, sau persoană fizică, poate achiziționa un „bradut”, care va fi plantat în ghiveci de către un copil, îngrijit cu atenție și ajutat să ajungă, în primăvara anului viitor, tocmai bun de plantat în mediul lui natural, acolo unde îi este locul! Specialiștii Romsilva pun la dispoziție toată experiență, tot talentul și toată priceperea dar și rodul muncii lor.
Partenerii care vor susține acest proiect alături de Romsilva, vor beneficia de asistenţă tehnică de specialitate din partea silvicultorilor, de expunere a numelui și imaginii (logo și denumire partener) în toate materialele de promovare a evenimentului, precum și prezentarea parteneriatului în mediul online.

Achiziționarea puieților se va realiza în perioada 04.11.2019-30.11.2019, fiind condiționată de înghețurile timpurii, iar acțiunile de plantare în ghivece a “braduţilor” se vor prelungi până la terminarea semestrului I al anului școlar 2019-2020.
Lansarea oficială a Campaniei «UN COPIL UN „BRADUT”» va avea loc la Școală Gimnazială 30 din Brașov, în data de 06.11.2019 intervalul orar 11-13, timp în care toți elevii școlii vor plantă puieții în ghivece sub îndrumarea unei echipe de silvicultori din județele limitrofe.
Silvicultorii au fost primii care s-au alăturat acestei campanii și au achiziționat brăduții dar și kit- ul necesar plantării acestora în ghivece. Astfel, cu ajutorul acestor silvicultori inimoși, copii vor beneficia, pe lângă consultanță de specialitate și de suportul material necesar plantării brăduților!  Sloganul campaniei este : “O prietenie pe viaţă”