Saaten Union a prezentat noutățile companiei și oferta comercială pentru campania de toamnă a anului 2023!

Astăzi, 11 iulie, compania Saaten Union a organizat la hotel Capitol din București un eveniment de lansare oficială a ofertei comerciale pentru campania de toamnă 2023. Specialiștii au prezentat deopotrivă noile produse din portofoliu, dar și detaliile privind cercetarea și dezvoltarea companiei în cei 30 de ani de activitate în România.

Deschiderea evenimentului i-a revenit directorului general Mihai Mirițescu care le-a spus invitaților care sunt obiectivele Saaten Union, precizând că specialiștii companiei vor prezenta noutățile pentru culturile de cereale păioase și rapiță din portofoliul comercial 2023.

Agricultura este o meserie nobilă care aduce provocări în fiecare sezon sau campanie agricolă, pentru că suntem în permanentă coeziune cu natura. Pe de altă parte, tehnologiile agricole avansează și suntem obligați să ne adaptăm la cerințele pieței și ale condițiilor de mediu.

Fermierii performanți cunosc un aspect important, și anume, că atunci când eviți adoptarea noilor inovații pe care companiile de inputuri le aduc pe piață, nu ești deschis către performanță.

Este necesar să apelăm la tehnologii noi, de ultimă generație, la hibrizi performanți, la produse de protecție a culturilor eficiente şi la fertilizanţi, pentru ca rezultatele în culturile agricole să fie pe măsura investițiilor făcute. Performanța se obţine numai cu tehnologii moderne, care au în spate ani de cercetare, inovație și testare”, a transmis directorul general Saaten-Union România, dr. ing. Mihai Mirițescu.

Alina Andrei, marketing manager Saaten Union România, a vorbit despre portofoliul hibrizilor de rapiță și a subliniat caracteristicile noutăților la această cultură, respectiv a hibrizilor Triathlon și Manhattan.

În continuare, Daniel Păun, noul director comercial al companiei, a anunțat că vor fi prezentate două soiuri noi de grâu, un soi de triticale și două de orz. Totodată, el a trecut în revistă varietățile de cereale păioase, evidențiind performanțele noilor soiuri de grâu: Barba și SU Tarroca.

A urmat prezentarea celor două soiuri de orz, SU Laurielle și Jakubus, care i-a revenit lui Robert Drăgăliță, Key Account Manager Saaten-Union România. Specialistul a evidențiat caracteristicile noilor varietăți care vor performa în culturile de cereale păioase începând cu viitorul sezon agricol. De asemenea, Robert a prezentat și Bilboquet, un soi de triticale.

La finalul evenimentului, directorul general Mihai Mirițescu a trecut în revistă cei 3 hibrizi de grâu, dar și importanța culturilor de acoperire, respectiv amestecurile Vittera și soiurile de mazăre de primăvară. Întâlnirea s-a încheiat cu o sesiune de întrebări și răspunsuri.

Mult succes echipei Saaten Union România în noua campanie agricolă!